onsdag 8 december 2010

Vad jag tycker om att göra

Hej!
Jag går på nått som heter Finsam och på onsdagar håller vi på med en grej jag inte riktigt orkar förklara helt för er. Hur som helst så förra onsdagen så skulle vi skriva 30 saker vi tycker om att göra och sen prioritera 5 av dom. Jag var inte där då så jag fick göra det idag. Tänkte vara så himla snäll och dela med mig av mina 30 saker som jag tycker om att göra. Så varsågod!

1. Sola
2. Bada
3 . Resa ( Roadtrips och utomlans även om just utomlans inte händer särskilt ofta)
4. Se på filmer och serier
5. Lyssna på musik
6. Sjunga
7. SEX ( ja ja jag vet men jag ville vara helt ärlig och öppen, valde inte ut den till en av dom 5 att läsa upp för resten i alla fall!)
8. Retas
9. Djur
10. Rida (HÄSTAR ERA ÄCKEL!!!!)
11. Skriva
12. Ta kort
13. Samtala
14. Lära känna människor (skulle också kunna kallas att vara nyfiken på människor)
15. Sova
16. Vara med barn (UMGÅS MED DOM!!)
17. Spela spel (på datorn, facebook och vanliga brädspel och kortspel)
18. Kalasa (supa sig full och festa)
19. Pyssla
20. Hjälpa / Ta hand om andra ( ja jag gillar det!)
21. Läsa
22. Flumma / Fjanta (ja men ni vet skoja, skämta larva sig. Ha kul!)
23. Köra bil
24. Umgås med familj (vissa av dom)
25. Förbättras / Utvecklas
26. Värme
27. Fira jul (Sannas bidrag till min lista när jag inte kunde komma på vad jag mer gillade)
28. Handla / Shoppa
29. Åka vattenskoter (Har bara gjort det två gånger men jag hade slut på idéer och det var bland det härligaste, roligaste jag någonsin gjort)
30. Vara barnvakt (som sagt slut på idéer och den går väl iofs ihop med att vara med barn men jag behövde utfyllnad)

Nu är det SANNA MARIA STEINHOLTZ tur att skriva 30 saker HON tycker om att göra. :)

Lägger upp min fina bild jag gjorde för några veckor sen när vi fick i uppdrag att måla oss själva när vi var tio år. Det är Aaron Carter och skådespelerska ifall ni inte förstod det.
Puss