måndag 4 oktober 2010

Första helgen i oktober

Skrev i andra bloggen och tänkte att jag skulle skriva lite här nu när jag ändå var igång.
Det där jag skrev om tidigare vart tyvärr inte av just nu men det är okej faktiskt. :)

Annars så har jag vart en massa på marknaden nu i helgen och köpt en massa filmer, rökelser, en klocka och en del annat smått och gott.
Har kämpat riktigt hårt med pluggandet men tyvärr blir jag trött så fort och en massa annat distraherar mig. Men jag kämpar på.
Har kommit fram till en del små saker jag ska försöka se till att göra så jag mår bättre snart. Ett steg i taget.
Imorgon/idag ska jag ringa veterinären för Sammys allergi är rätt dåligt plus att Sally ska kastreras. Ska passa på att vaccinera dom också.
Sen på tisdag har jag full dag och ska bland annat träffa Julia och Klose (numera Mysan). Det ser jag fram emot.
Träffade Olivia nu i helgen och hon verkar trivas med att vara en Gatu katt. Gatu barnen tar väl hand om henne. XD
Jag vet jag är skit rolig! Den har dom aldrig hört förut.
Hur som haver så börjar det bli sent och jag är tröööööööött. Så god natt!