lördag 11 september 2010

Darkness falls, here comes the rain to wash away the past and the names

Igår kom Sofia hit till Öja och idag har vi gått omkring i affärer i Rättvik och ikväll vart vi bjudna hem till John och hans familj på tacos och spel. Himlans trevligt var det! John är så bra. Han ställer alltid upp och tycker verkligen jag ska ta den här chansen. Fast det verkar alla tycka. Men John kommer hjälpa mig med lite praktiska saker och det är jag verkligen tacksam för.
Imorgon ska jag åka till Anna och köra henne till NG. Så får jag träffa hennes familj också. Sen på kvällen kommer jag förhoppningsvis få veta hur det blir och sen nästa vecka så är det bara att dra igång med alla förberedelser. Det är mycket jag ska hinna med. Men det är det absolut värt! Och även om det inte blir så som jag hoppas så har det satt igång mig så förändring kommer det att bli. Jag kommer inte gå tillbaka. Jag kommer gå framåt och det kanske låter lite töntigt men just nu så är det precis så jag känner.

Håll tummarna.