fredag 18 juni 2010

I know where I'm going and that we are in the knowing and I will stop at nothing just to get what I want

GODMORGON! Jag har varit så duktig. Igår skrev jag jätte mycket på boken och jag tror det blev rätt bra. Idag ska jag träffa Eva och sen kanske Sofia. Sen måste jag ringa studiecentret i Falun angående mitt sommarlov. Jag har också vart duktig med att läsa, har ju verkligen kommit av mig. Men nu jävlar ska här läsas, skrivas och njutas i sommar! Sen ska jag ju på peace & love, åka till högsjö med mamma, vara hos pappa, gå på hans 60 års fest, åka till orsa björnpark, åka till tomteland och fira jul i juli med sanna, åka på minst en roadtrip och hälsa på lite folk, sola, bada, tälta (dock inte under peace & love!!!), ja och ha det grymt. Det är mina planer för sommaren. ^^
Nu ska jag äta frukost.
Puss och hej!
Peace out