söndag 27 juni 2010

Consumed with what's to transpire


Idag har varit en otroligt skön dag. Det har faktiskt varit jävligt bra sen i fredagskväll. Härliga människor, härligt väder och andra härliga saker..
Men snart måste jag tillbaka till verkligheten.
I fredags åkte jag till rättvik och såg på majstångsresning och mingla med släktingar, grannar och bekanta. Sen var det Björnrock som vår familj och en stor grannfamilj har varje år där det uppträdes. Sen efter det förfestade vi och sen drog vi till bystugan och träffade en massa häftiga människor bla. sex amerikanska tjejer som är här och hälsar på en vän till min släkting André. Vi hamnade ett tag i ett partytält i kalkbackarna där vi satt strandsatta för det spöregnade. Det gjorde det även när vi skulle gå hem så man var ganska så blöt när vi kom hem halv fyra på morgonen. Slafs slafs lät det om skorna när jag gick. Men det var värt det! För det var så kul. :)
Igår hade vår familj fotbollsmatch mot Björnrocks familjen och det blev oavgjort i år igen. Annars så har det varit väldigt chill. Idag har jag mest suttit omkring och njutit och solat och badat.
Blir kvar här till i alla fall tisdag sen på onsdag ska jag på P & L och veckan efter ska jag upp till min kusin i Sundsvall och gå på Sundsvallsgatu fest.
Nu ska jag läsa och vila lite. Var uppe sent i går för jag var fyllechaufför åt Henrik och vid halv tre ringde han och jag åkte och hämta honom och två av hans kompisar.
Ha det så fint. :)