torsdag 17 juni 2010

Happiness


Jag har precis sett en jävligt sjuk film tillsammans med min bror. Filmen heter Happiness och jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta när jag såg den. Så jäkla sjuk. Och tragisk! Men bra. Riktigt bra. Men jag vet inte om jag någonsin kommer kunna ta på mig själv eller ha sex igen (okej det kommer jag men inte så länge jag har den här filmen i mitt huvud).
Bör ses! Henrik hittade den i mammas bok om 1000 filmer man måste se ( eller vad den nu hette). Jag rekommenderar den speciellt till Sanna Hynda Steinholtz! Jag tror hon kommer finna mycket nöje i den filmen.
Annars så har jag mest spelat Diablo och The sims. Tar det väldigt lugnt just nu för att orka med mina känslor.
Gick ut i natt, när det fortfarande var mörkt, barfota i bara en tunn klänning och njöt av sommarkvällen. Det var inte jätte varmt men jag klarade mig och då kändes allting bara så himla skönt!
Imorgon/idag ska jag åka tillbaka till Falun igen och så ska jag spela Diablo och kolla på it's always sunny in philadelphia med Henkibooi. Sen på fredag ska jag träffa Eva en sväng sen får vi se hur länge jag stannar i Falun.
Det var allt för mig just exakt nu. Så håll ut tills nästa gång!
Peace out.