tisdag 16 februari 2010

How long do I have to climb, Up on the side of this mountain of mine?

Mycket just nu. Allt gör mig alldeles slut. Har jobbat på dagis idag mellan 8-15 sen bildterapi som är ett jobb helt i sig och sen plugga plugga. Ja och där emellan ringa veterinär och ta hand om Sammys stackars skadade klo.
Imorgon blir det jobb mellan 8-15 igen ( superkul btw ) sen förbi skolan sen hem och plugga och kanske träffa Anna. Sen på kvällen hoppas jag på lite festligheter för att få tömma hjärnan några timmar.
Längtar tills jag får sova. Hoppas jag kan sova. Inatt sov jag bara 4-5 timmar. Brukar bli så när min hjärna är full av saker att tänka sönder, förstora upp och ha ångest för.. Får svårt att somna och ännu svårare att hålla mig sovande.
Nä nu lär jag läsa om det humanistiska psykologi perspektivet.
Tack och Hej!