söndag 24 januari 2010

Shiver

Människor är svåra. Jag har alltid haft ett stort begär av att veta hur dom känner. Tankarna är inte alls lika viktiga för mig. Jag vill bara veta hur dom känner så jag vet hur jag ska bete mig runt dom. Människor är komplicerade. Framförallt jag. Men jag är villig att förklara om ni vill veta.

Ibland händer saker som man inte riktigt vet hur man känner inför eller kanske vill man samtidigt som man inte vill. Då är andra människors känslor avgörande för mig. Så jag försöker läsa av. Jag försöker analysera. Men människor är ju som sagt komplicerade och ibland svåra att läsa. Ibland visar dom upp dubbla sidor.
Lättast vore det kanske om man bara vågade prata med varandra.

Nä det här var luddigt och väldigt svårtolkat. Bry er inte om mig. Jag är en väldigt förvirrad flicka. Men jag tycker så otroligt mycket om!

puss