måndag 18 januari 2010

O ljuva måndag

Ah. Snart är dagen slut. Och vilken dag!
Det började med att jag igår kväll äntligen förstod allt det jag pluggat. Allt föll på plats. Sen gick jag upp klockan tolv idag och tog det lugnt, läste igenom, tog ett bad, gjorde några sista grejer och gav mig iväg till skolan för presentationen.
Och allt gick bra! Ända tills igår så fatta jag ingenting men nu gjorde jag det och fick till och med VG! Väldigt stort! Kursen är över avklarad och nu ska jag börja med psykologi. Ska bli grymt kul. Så jag gick hem och bara njöt av att fått mer än jag satsat på. Jag har bestämt mig för att nöja mig med ett godkänt. Bara klara mig genom kurserna. Inte sätta för höga krav. Och då när man av bara farten får ett VG så blir man sådär lite lagom glad. :)
Sen gick jag hem. Fika med ünderbaraste Sanna, vilade lite och gick sedan till arenan och umgicks med bästaste Nils en stund. Det var himlans trevligt.
När jag kom hem lagade Henkiboii mat åt oss och Sofia kom på besök. Vi pratade och myste lite innan hon åkte hem och jag och Sanna gick till solariumet. Vi skulle fira så vi la oss och fick ljus, värme och lite solbränna och sjöng med i låtarna på radio. På varsitt håll såklart.
Denna härliga dag avslutades med Supernatural säsong två avsnitt ett och två med mina sambos. Jag är nöjd. Jag är glad. Jag är tillfredställd. Så Tack för en skön dag!
Peace and love to ya all!