fredag 30 oktober 2009

Ooo onsdag

Igår, onsdags, var jag ute med Nils. Han hade fått pengar och ville göra stan. Vi gick direkt efter han slutat jobba vid nio till Pitchers. Satt och drack med två av hans jobbarkompisar. Det var väldigt kul! Jag köpte en bacardi breezer sen tyckte jag att jag spenderat nog. Så då bjöd Nils mig på groggar och shots resten av kvällen. Vart sjukt full! Brukar jag inte bli. Han spenderade typ 1000 spänn på mig och 1200-1500 på sig själv. Han har nog ångest idag.
Hur som haver så träffade jag Miim som jag inte träffat på länge. Det var så jäkla kul! Sen träffade jag Henke också!
Vi träffade två härliga tjejer som jag och Nils följde till etage, ja jag skämms men jag vart tvingad av Nils, för vi skulle dansa. Och det gjorde vi! Där vart det mera drickande. Träffade Kalle, Björn och Robin som sa att dom skulle komma på lördag. Då vart jag glad. Jag var väldigt glad över huvud taget. Det gillar jag! Sen när dom stängde drog jag hem till Sanna som jag hade ringt och förberätt innan så hon skulle vara vaken och beredd! Och ställa iordning toaletten för jag var så pissnödig. XD
Sen när jag precis hade lagt mig i sängen för att sova ringde Henke och var pigg på film för han hade tråkigt. Först höll jag på att inte åka för att jag skulle upp till skolan och redovisa idag. Men jag blev lovad sovplats och pluggplats så jag hoppade på min cykel och drog dit. Sen såg vi på ailien 3. Det var mys.
En riktigt jäkla bra onsdag med underbara människor och mycket kärlek.

Och fast jag var trött så gick det bra i skolan !