fredag 29 maj 2015

Obligatorisk före och efter bild på hårklippet



Hallå!

Jag och katterna åkte ikväll till Öja för att hälsa på över helgen. Kändes ganska skönt med lite miljöombyte samtidigt som jag redan saknar min lägenhet.
Hoppas på att det ska vara fint väder så jag kan mysa ute i skogen och på gården nu när jag ändå är här. :)

Igår precis när jag skulle lägga mig stod jag plötsligt inte ut med mitt slitna hår längre och klippte det. Ganska mycket. Det blir så slitet varje gång jag varit i Ghana och den starka solen så det hinner knappt växa långt innan jag måste klippa det igen. Det är nackdelen med att jag varit där tre gånger på ett och ett halvt år. Och eftersom jag tycker det där halvlånga håret är super tråkigt så har jag länge funderat på att klippa det lite kortare. Så det gjorde jag då. Mitt i natten.
Än så länge känner jag mig nöjd.
Jag tänkte att jag skulle se lite mognare ut fast jag vet inte om jag lyckats...

Nu ska jag strax försöka sova.
Godnatt!

Före

Efter