fredag 9 januari 2015

27 club

Hej hopp!!

Jag kan ju börja med att gratta en av världens bästa vänner, Sanna Hynda Steinholtz! 🎈 Idag fyller hon hela 27 år! Kan ni fatta. Tjugosju fucking år. Tänk om hon för tio år sen när hon fyllde 17 hade vetat att hon det året skulle träffa sin allra bästa vän. Mig. 😊
Så grattis Sanna. Om knappt fem månader kommer jag efter dig.
Är det inte vid 27 alla legender dör? Typ Jimi Hendrix, Janis Joplin, Kurt Cobain mm. Så vill vi dö som legender..... 😉

Anywho .. Just nu ligger jag i sängen med en utsträckt Simon bredvid mig. Blev väckt innan åtta av en hungrig Sammy och har just nu inget bättre för mig så jag gick och la mig här.
Har varit så sjukt trött och uttråkad senaste tiden. Ingenting är särskilt roligt. Varken dataspel, serier, läsning eller annat. Vet liksom inte vad jag ska göra med mina dagar. Vill bara att de ska gå så jag får lägga mig. Brukar dock bli piggare och gladare på kvällarna ibland.
Har ju saker jag skulle behöva göra, typ skola, viktiga samtal och sånt men har liksom ingen lust eller ork. Vill mest sova. Är inte deprimerad eller mår på annat sätt psykisk dåligt. Är bara trött och oinspirerad för det mesta. 😝
Klockan två ska jag i alla fall träffa Chatrine idag. Och sen ska jag väl försöka mig på lite skoluppgifter.

Glad Sannas dag allihopa!