torsdag 13 december 2012

Swoop swoop

Dom senaste dagarna har jag känt mig piggare, gladare och stabilare. Jag hoppas hoppas det håller i sig!
Det har varit väldigt lugnt på jobbet den här veckan fast det är fullt med katter. Inte en katt till kan vi ta in. Så idag har jag ringt en massa samtal för att försöka få tag jourhem. Tre har vi fått tag på och en fjärde med min käre granne som erbjöd sig. Jag önska att jag kunde ta hem några till mig.
Det är så många katter som skulle må mycket bättre av att få komma hem till någon än att sitta på katthemmet.

Imorgon ska jag jobba och sen på kvällen ska jag på fest. På lördag ska jag hem till Sanna och vi ska baka lussebullar och jula en massa. Ska sova över där. Jag längtar en massa efter min Sanna ska ni veta. Varför bor hon inte i Falun?! Upprörande!

Annars så ska jag nog lägga mig nu. Min kropp bestämde sig visst själv för att den var trött. Har knappt hunnit ta mitt piller. Halleluja! Bara den fattar att en inte ska bli trött så tidigt imorgon.. :)

Katthemmsmysande
Puss och kram folket!