torsdag 21 juli 2011

Chillar med mina tre

Hej! Länge sedan jag skrev nu och jag förstår att ni varit otåliga i väntan på mitt nästa inlägg. Och nu.. Nu är det äntligen här!
Jaa... Vad har hänt sen sist? Efter ett spektakulärt peace and love så vart jag självklart sjuk sådär som jag alltid blir efter för mycket fysisk ansträngning. Och efter det så har jag blivit extra känslig och blir lite halv dålig efter för mycket badande och solande. Men jag är inte bitter jag inte... Och det är knappast som om jag tänker låta det hindra mig. Haha!
Hur som haver så har jag som sagt solar och bådar en del, målat möbler, golfat, läst och umgåtts med familj och katter.
Och så hade vi en jätte fin minnesstund för Alexa efter att vi hade fått hennes aska. Jag slänger ihop ett fint bildspel med sorglig musik och minnesstunden vart en succé. Inte ett öga var torrt.
Just nu ligger jag i min uuunderbara säng som jag och Henrik släpat upp i mitt rum här hos mamma och myser med mina fina missar.