lördag 10 december 2016

Snö, sång och dirndl


 Hej hopp!

Idag har kommit massa snö! :D Hoppas hoppas det får ligga kvar tills efter jul åtminstone. Men jag har inte så höga förhoppningar på det.

Igår hade min kör säsongsavslutning och en liten konsert på Falu bibliotek och var med på både lokal-tv och lokal-radio. Om vi hade så skulle vi klä oss i traditionella kläder från runt om i världen så jag fick användning av min dirndl.
Efter kören så följde Lindah (som var där för att kolla på mig) med mig och mamma hem till mig och så åt vi Thaimat. :D
Idag har jag städat, rensat och organiserat i köksskåp och garderober. :P Jobbade tre hela dagar förra veckan så är ganska så jäkla sliten. Ska försöka ta det lugnt imorgon. Kanske baka lussekatter om jag orkar.

Snö ute
Kören
Jag i min dirndl innan kören
En bild på mig på kören som togs av en fotograf för några veckor sen. :P
Fick årets första julkort av en unge på en förskola
För en vecka sen var jag banan på stan