söndag 23 augusti 2015

Skuldinlägg


Nej!
Nu lär jag ta mig i kragen och skriva ett blogginlägg!

Så, vad har jag gjort sen sist..
Inte jättemycket. Är väl nästan två månader sen jag skrev ett redigt inlägg.
Jag har frusit och bannat vädret tills för en dryg vecka sen då det äntligen blev lite sol och värme.
Jag har varit två veckor i Öja med alla katter. Det var mys! Tog många promenader i skog och by och umgicks med familj.
Var förra helgen i Stockholm och hälsade på Erik och sen åkte jag hem till min lillebror Jonatan och hans tjej och hälsa på innan jag åkte hem.
Var förresten till min pappa på hans 65års kalas. Alla småsyskonen var där så det var otroligt trevligt.
Jag har läst en massa, är inne på min sjunde bok nu.
Jag har myst och pysslat med alla kisseungarna som blivit så stora nu. Polly flyttade för en och en halv vecka sen men dom andra och deras mamma är fortfarande kvar.
Jag har firat jul med Sanna här hemma hos mig. Innan dess var jag och hälsade på henne i hennes lägenhet i Valbo för sista gången. Hon har nu flyttat.
Och så har jag ju pluggat på. Skicka in en uppgift igår som gett mig magont hela veckan.

Så där. En uppdatering. Nu, MASSA kisseungar! :D










Och sist, en sliten jag