torsdag 22 april 2010

Sitter i Öja och försöker plugga. Men allt känns så stort och jobbigt att jag blir trött bara av att tänka på allt jag måste lära mig.. Idag är jag trött, grinig och irriterad på det allra mesta. Hade svårt att sova inatt.
Tidigare idag körde jag mamma till Mora lasarett för röntgen av hennes brutna fot. Dom gipsade lite och sa att vi skulle komma tillbaka för en ny röntgen nästa vecka.
Ska vara här över helgen för att hjälpa mamma med allt hon nu kan tänkas behöva hjälp med. Fast imorgon lär jag hem till Falun över dagen för jag har en introduktion i skolan vid tio. Skulle få låna bilen då. Sen skulle jag få låna den när jag åker hem på söndag till onsdag/torsdag då jag kommer tillbaka igen.
Det är otroligt skönt med bil måste jag säga! Och mamma kan ju ändå inte använda den nu med sin brutna fot.
Kom precis på att jag glömde ringa veterinären idag igen för att beställa mer av Sammys vaccin. Och imorgon kommer jag nog inte hinna. Fast det är nog ingen jätte brådska då han ska få en dos på Söndag sen är det ingen igen på i alla fall en månad och jag har nog så det räcker två gånger till.
Nä nu orkar jag inget mer.
Var snälla!
Adjö